vineri, 10 decembrie 2010

La multi ani mamico scumpa!

     Azi din gradina sufletului meu
     Ti-l voi trimite-n dar, iar pentru tine
     Pe Mos Craciun s-ajunga la sufletul tau,
     Cu darurile scumpe de la mine.

     Frumoase flori ce eu le-am adunat
     De-a lungul anilor trecuti usor
     Eu tie azi le voi trimite-n prag
     Pe Mos Craciun cel vesnic calator.

     Tu esti pentru mine floarea care
     M-a crescut, m-a alintat, m-a invatat,
     Fara tine nu e sarbatoare
     Tu mieriti ce-i mai bun si e curat.

     Fara tine , soarele meu n-ar straluci
     Si-acum ca mai crescut frumos sunt fericita!
     Daca intr-o zi mamico, tu, nu ai mai fi,
     Eu as simti ca nu mai sunt, asa de mult iubita!

     Acum de sarbatori vreau sa te bucuri tare
     Caci tu ai asteptat prea mult, o dragoste prea mare.
     Vreau sa fii mereu, maicuta mea iubita
     De cel ales de tine, ca om, nu doar o ispita.

     Traieste si iubeste ce Dumnezeu  ti-a dat,
     Viata nu e decat doar una pe pamant
     Prea  mult maicuta, pe el l-ai asteptat
     Vreau sa intri fericita in mormant!
    
    
    
    

 





    
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu