joi, 4 august 2011

Tot ce am facut, a fost doar pentru voi


Am facut iar ochi si ce mult ma bucur ca pot incepe o noua zi.
Trrr!Trr! A sunat iar desteptatorul. Am deschis iar ochii mari, limpezi si m-am repezit sa-mi deschid blogul si muzica. Acest reflex deja format, greu imi va iesi din sange. Acolo cineva imi facea cu ochiul si a avut iar grija de mine ca totul sa imi mearga bine. Este astazi suparat pe mine...dar sper sa-i treaca maine.
Cine nu-si doreste sa fie in fiecare zi mult mai fericit, decat ieri?
Cine a vorbit vreodata despre mainile tatei? Daca le-ati vedea imi veti da dreptate!
- Uite-l pe tata!
- Unde e? Nu-l vad.
A inceput iar lucrul. Se scoala, mananca si pleaca. Cum poti tu copile sa-l vezi, daca tu te scoli in urma lui? Simte-l macar, ca-i aproape de tine in fiecare zi.Tot ce face el a facut si va face, doar ca sa va fie voua putin mai bine maine.
Viata lui a lasat-o de mult in urma ...si cu inversunare a luptat, sa aveti voi de toate pe masa. Cu mintea si cu mainile lui puternice a incercat sa faca totul doar pentru voi. Palma lui aspra si degetele noduroase si groase nu l-au speriat niciodata de munca. Voi ce ati facut pentru el? Cum l-ati rasplatit?
La auzul acestor intrebari, nici unul din cei trei copii nu clipi macar.....
Linistea se asternu iarasi peste toate...si bietul tata cuprins de o tainica infiorare....,dar mai cu seama impresionat de tacerea lor, aproape ca mai rasufla.
Acum si-a gasit pe cineva cu care comunica..si e tare fericit!!!!!!!!!!!!va rog sa nu-i deranjati linistea, da?
Linistea inalta plutea acum in vazduhul zilei si ei mergeau mana-n mana, fiecare cu gandurile lui, dar amandoi cuprinsi de aceleasi emotii curate ce i-a unit pe veci-dragostea....
Pe dealul din fata casei lor va rasari un stejar falnic cu coroana rotunda si plina de seva puternica. Frunza aia de sus, mica stii cine este? esti tu Mariuco!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu