vineri, 19 noiembrie 2010

Surprizele toamnei

      " Stiti voi, oare copilasi
        Cine lasa pomi golasi?
        Cine-aduce ploi marunte
        Si nespus de multe fructe?"(Toamna)

                    Toamna
       Cand vara calduroasa v-a parasit
       Iata si eu am sosit!
       Cu reci si ploi marunte
       Vin din deal, vin de pe munte,
       Vin cu zile mici ca voi
       Si va las copacii goi
       Vin pe deal , vin pe campie,
       In rochita aurie
       Ca asa imi place mie!


      " Rotunjoare, colorate,
        In camara sunt pastrate
        Si cu ele curatate
        Faci placinte minunate."(marul)

     "Am o forma ca un bec
      Dar nu luminez deloc
      Sunt o fructa cam zemoasa
      Sunt galbena si gustoasa."(para)



       Au plecat spre tari cu soare
       Pasarile calatoare,
       Caci la noi e frig si ploua,
       Vantul bate cu putere
       Frunzele-au cazut si ele.
       Nu este greu de ghicit
       Stiti voi cine a venit?(Toamna).

                  Toamna
      
         Toamna, toamna dintre vii,
         Eu stiam ca vei veni
         Si stiam c-o sa-mi aduci,
         Legume si fructe dulci.
         Tu imi umpli zarile
         Cu toate culorile
         Mi-aduci struguri brumarii
         Toamna, ce bogata vii!
         Si acum ca m-ai gasit
         Eu iti spun, bine-ai venit!
        
        



        



       







      
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu