vineri, 1 iulie 2011

In drum spre gradinita


Cand merg spre gradinita,..trec pe langa o casuta. Acum casuta este pustie.Nimeni nu mai alearga prin curte, nici macar cainele nu mai hamaie. Ba chiar si din marul de la poarta, au fugit si vrabiile...iar randunicile nu se mai intorc niciodata sub streasina casei, la cuiburile parasite. Perdelele stau mereu nemiscate si gutuiele la fel, nemiscate in ferestre...Am desenat astazi aceasta casuta...caci asa ne-a spus d-na educatoare la gradinita sa desenam tot ce vedem in drumul nostru spre gradinita. Unii copii au desenat masini, altii copaci, sau oameni suparati ce merg pe drum. Unul a desenat un avion, altul o racheta..dar ma intreb oare a vazut el in drum spre gradinita vreo racheta sau avion? Nu! Dar lui o sa-i creasca mai tarziu doua aripi ca ale avionului si cine stie daca nu va zbura departe peste mari si tari?Si eu, nu stiu decat sa desenez cel mai bine casute, dar la mine chiar s-a potrivit.
Cu aceste desene d-na educatoare a deschis o expozitie, ca sa vada toti scolarii si parintii ce dorinte mari avem noi copiii de la gradinita.
Desenul meu se chema"Casuta trista" si? toti s-au intrebat de ce se cheama asa?
Le-am propus sa mearga sa o viziteze si ne-am incolonat cu totii sa mergem acolo, la acea casuta trista.
In casuta trista locuia o batranica...batranica...de vreo suta de ani!Cand ne-a vazut a ramas in prag mirata! He! He! Ati sosit dragii mei sa -mi dati o mana de ajutor..frumos din partea voastra si din partea celei care v-a educat bine.
Batranica zambea acum pe sub salul ei alb in care-si infundase fata. Dupa ce copiii si-au terminat treaba, au recitat, cantat, dansat si apoi au plecat. Imediat au inceput sa vina iarasi pasarile cerului...Tii, ce zarva mai faceau!!!!!
De atunci, copiii au ramas buni prieteni cu acea batranica si trec des sa o ajute.Au trecut ierni la rand, veri ,toamne, primaveri si copiii la fel ca batranica au ramas la fel de fericiti...ei au reusit sa transforme "casuta trista" intr-o "casuta vesela"
Morala: Cati oare dintre copiii de astazi mai fac asa ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu